неділю, 26 серпня 2012 р.

Модуль9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо самоспрямування учнів у навчанні та ролі й місця диференційованого навчання.
На сьогоднішній день одним із найважливіших завдань є формування навичок самосійної роботи та самоосвіти і тому вчитель повинен використовувати різноманітні методи й форми організації навчальної діяльності, що дозволяють розкрити суб'єктний досвід учнів.
Перш за все, це:
1. створення зацікавленості кожного учня у своїй роботі та роботі класу;
2. стимулювання учнів до висловлювань, різні способи виконання завдань, які допомогають кожному учневі максимально виявити свої можливості;
3. заохочення учня для знаходження власного способу вирішення поставленого завдання;
4. створення педагогічних ситуацій спілкування на уроці з метою надання кожній дитині можливості проявити ініціативу, створення ситуацій для самовираження учнів.

1 коментар:

  1. Згодна з вами, пані Тетяно, що організація диференціювання є досить актуальною проблемою. А як в вашому проекті відбувається диференціація, можна якісь конретні рекомендації. Дякую Вам. Творчих успіхів

    ВідповістиВидалити